درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14324صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 29 آبان 1393 - 14:41
مظلومیت روابط عمومی‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دستگاه‌های اجرایی الیگودرز به روابط عمومی‌ها توجه بیشتری کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دستگاه‌های اجرایی الیگودرز به روابط عمومی‌ها توجه بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، عبدالرضا افروغ ظهر امروز در جلسه نخستین جلسه هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر الیگودرز با مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان با اشاره به وظیفه حساس روابط عمومی‌ها، گفت: شورا به عنوان یک نهاد مردمی در خدمت شهروندان است و اعتقاد داریم، اگر انتقاد نباشد، مشکلات فراوانی مقابل برنامه‌های این نهاد است که بر همین اساس از مسئولان روابط عمومی‌ها می‌خواهیم نظرات و راهکارهای خود را در جهت رفع مشکلات ارائه کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر به مظلومیت روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: در ادارات کمتر به جایگاه این بخش اهمیت می‌دهند که همین امر از مشکلات پیش روی ادارات و نهادها است و باید رفع شود.

در ادامه علی شاه‌علی نماینده رسانه‌های مکتوب شهرستان الیگودرز گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مدیران، مردم و رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی فعالیت می‌کنند که در بیشتر ادارات مورد توجه قرار نمی‌گیرند و حتی از داشتن اتاق و امکانات محروم هستند و برخی از آنها چند وظیفه به دوش دارند که روابط عمومی در درجه آخر قرار دارد، بنابراین شورای شهر می‌تواند پیگیر رفع مشکل آنها باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد